dåligt med uppdatering :P

men nu kommer ett inlägg :)
vart ganska mkt med snyggingen ! underbar kille, tycker om dig massor <3
gårdagen va jätte mysig ! först va jag med linn och johan å ett par till vid ett badställe hela dagen :)
vi åkte ring efter båt och hade det jävligt gött ! hihi
sen tog vi en kaffe hos linn och jag tog bussen hem , snacka med bror lite grann innan jag tog bussen vidare :D
väl inne i stan blev jag hämtad av killen och hans bror sen drog vi vidare och hämta upp ett par polare till han för at sedan bada lite :D
jätte skönt i vattnet och jätte roligt hade jag :D

försov mig till mötet med jobbcoachen imorse :( fick en ny tid nästa vecka .
imorrn blir det körlektion 7.10 typ ^^ fy fan va tidigt men va gör man inte :D



jag tycker om dig jätte mycket :$


bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0