E <3 N

ikväll var min lisa hos mig, snackade skit och skrattade som fan :D övertalade henne om att följa med mig till skogsröjet med =) är glad att du vill med <3

ja ni allihopa , det går framåt med körkortet :) vem vet snart kanske jag har körkort ? spännande , jobbigt med all jävla teori bara :@

igår kväll kom min älskling till mig och höll mig sällskap , UNDERBART !
och imorgon ska jag till han igen , ska bli mysigt :) augustifesten är ju i norrköping så de blir den ett par dar framåt :D ska bli roligt! hoppas att stina enegren, lisa kanebäck , danielle wall , elin samuelsson , Thea andersson med fler kommer med :D för jag saknar er grymt mycket <3

jag är kär , så himla kär i dig ! du är det finaste i mitt liv :)
sen jag träffade dig har allting förändrats, jag är lyckligare än någonsin nu :)



bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0