wohooo fredag :)

gårdagen va riktigt härlig ! börja med att jag träffade christian en stund innan han började jobba :D va jätte härligt att träffa dig igen gubben <3
när han åkte med bussen träffade jag lina efter det , va rikitgt skoj att snacka med dig igen :)
vi kom ju in på riktigt roliga samtalsämnen xD

gick på stan en stund igår med med jessica fransson och hittade ett linne , jätte snyggt tyckte jag !



efter en runda på stan drog jag till borensberg där jag mötte bästa martin :D drog hem till han och sen kom danni och thea :D efter ett tag kom elin hjärtat <3 och victor plus hyvve =) kollade på film och myste !
SUPERSUGEN, har ni sett den? om inte så se den :)
den är super rolig :D

åkte till stan med thea idag , hittade ett par solbrillor och en bh :)



hm va har kvällen att erbjuda? käka tacos med mamma och bror :)
kanske dra en sväng till åtvid ^^ annars blir det vell bara att sitta hemma och plugga , jätte kul ;)
ville ju mysa med dig framför en film ikväll med popcorn :D

uppdaterar nog senare :)
bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0