nu är det inte långt kvar :)

eftersom min jessica lagt upp mig som länk på sin blogg så får jag vell se till att uppdatera lite mer , har bara inte så mkt tid längre känns det som ;)

idag har jag bara pluggat och pluggat :P läst och läst, börjar bli lite långtråkigt ^^
men har även sett på glasblåsarns barn , senaste gången jag såg den va när jag va liten så den va rikitgt bra =)
suttit lite vid datorn med och pratat med christian :)

imorgon blir det en kaffe med christian, saknar han lite :) inte träffat han sen i måndas? :P
efter det ska jag kolla på balklänning och studentklänning :)
glömt säga detta, men fick erbjudandet att va fanbärare med jennifer :D ska bli skitskoj , då får jag ju ändå vara med :) hihi
när jag kollat klart på stan blir det att åka till borensberg och träffa alla älsklingar <3
hoppas på att få träffa martin med :) hoho

blidde ingen öl med lina igår , hon har gått och fått sjukdom :(
hade jag vetat att hon skulle börjat med pillrerna imorgon hade vi ju dratt ut ikväll :D hade vart skoj !
men självklart va ju lilla jag inte smart tänkt ikväll :P haha



orkar inte mer nu, ska bädda ner mig i sängen strax och läsa lite till bara för att det är så roligt :) hahahah

bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0