lyckad helg :)

gårdagen va riktigt kul, tack lina svärdhagen för en riktigt lyckad fest :)
träffade även christian en stund med, MYSIGT :) gick en promenad med vovven han va hundvakt åt :)
du är så himla fin kille <3

sjuk i feber, typ halsfluss och förskylning så de blir nog ingen skola imorrn :S men får se hur ja mår imorrn :)





"du är nog den nog den känsligaste perosnen som finns . du måste ju lära dig ta ett skämt. shit va töntigt av dig i fredags nu fick vi städa upp din jävla skit . de ska vi komma ihåg . eller alla borde kanske börja göra som du och börja gråta och gå hem eller vad tycker du !!!"

jag är känslig som person, har alltid vart det :S
ja sa ifrån när jag tyckte det räckte men ändå fortsätter ni?
ni tycker inte om mig och de vet jag , men du behöver ju inte komentera anonymt ?
prata med mig ensam face to face , de vore tacksamt :)




Kommentarer
Postat av: shielo

sv:



Tack Nathaly!

Jag hoppas att det kommer gå bra :)

men det blir nog det, jag brukar ju oftast kunna lösa allt! Man ska vara positiv! :D

2010-04-18 @ 23:08:18
URL: http://shieloborell.blogg.se/
Postat av: elin!

så jävla irriterande kommentar!! fan.

2010-04-20 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0