hon vill ha nästa helg istället för denna ^^

gårdagen va inte kul, ända som gjorde att dagen va kul va mickan och elin <3 TACK NI ÄR BÄST<3
förstår inte hur folk tycker om att reta dom som är känsligast, måste ju va så iallafall har ja kommit på :P
åkte iallafall hem igår från matlagningen , och de har ju som sagt sinaa anledningar .

åkte direkt till stan och fick mitt omdömme påskrivet av Jenny :) kahle hade tydligen slutat :( men de va kul att träffa alla igen :) satt där ett tag och pratade med alla :P
efter det va ja på mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta sen gick vi och handla lite  , köpte en t-shirt och ett par brallor :P
sen hem , och vidare till kusinerna ;) roligt att träffa dom igen :D
kom hem vid halv 2 inatt :P

idag kanske ja ska träffa christian en sväng , hoppas jag iallafall..


MIKAELA
du har hjälpt mig igenom gymnasiet för att må bra, både med ditt skratt och din humor :)
du är å himla bra tjej, glöm aldrig det !
snart tar vi studenten , tänk om vi tappar kontakten :S de får vi INTE för du gör min dag <3
ditt skratt kan stoppa 1000 tårar , kommer man depp till skolan och hör ditt skratt i trappen påväg upp till mässen då har man ett leende på läpparna :)
man kan skratta med dig så man ligger dubbel och de känns så hima bra ...
när ja lärde känna dig bäst i gymnasiet kändes det som att jag kännt dig hela livet <3
jag älskar dig mikaela <3




som sagt du gör min dag <3

bilder ifrån skolavslutningen 1an ? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du e nog den känsligaste perosnen som finns . du måste ju lära dig ta ett skämt. shit va töntigt av dig i fredags nu fick vi städa upp din jävla skit . de ska vi komma ihåg . eller alla borde kanske börja göra som du och börja gråta och gå hem eller vad tycker du !!!

2010-04-18 @ 20:51:18
Postat av: Anonym

allså vem/vilka e det som ska mogna??den som skrev inlägget kan ju börja...det finns en gräns-å den nådes i fredags...det räcker nu!!!

2010-04-18 @ 21:48:23
Postat av: Anonym

man sticker inte ifrån och lämnar alla andra i skiten !!!

2010-04-19 @ 16:28:56
Postat av: Anonym

men snälla. vilka puckade människorm skrivit ovanför min kommentar ;)

so

2010-04-22 @ 17:56:14
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0