du är underbar !

gårdagen va rikitgt nice :) började med att jag och några till tjejer åkte limmo till stora hotellet .
där blev vi sminkade av make up artister, jätte fina blev vi allihopa :)
efter det va det en jävla väntan på att få bli fotograferade , men till slut fick vi det :) de va riktigt kul !
tog några gruppbilder ifrån josses fb :) riiktigt bra blev dom ! :)


hade dock inte råd att köpa nåt eget paket ..
25 vanliga bilder , 25 svartvita av samma och 2 utskrivna för 2000 :O skapliga priser :S
hade verkligen velat ha dom men hade inte råd :(

vi va iallafall där ifrån klockan 15-21 :P men trevlig dag brudar !

efter det va jag och käka på burger king och lina svärdhagen höll mig sällskap :) sen mötte christian mig och vi drog hem till timmy där vi bara satt typ :)
sen bestämde vi oss för att dra hem till mig i grebo , så de va bara att sätta sig på bussen hem :)
väl hemma satt vi och pratade med mor och far ett par timmar ;) sen va det dax att sova =)

vaknade brevid världens bästa christian idag :) riktigt mysigt !
vi har inte gjort så mkt idag, spela lite gh förut :)
nu har han åkt hem :( men kommer förbi en sväng sen igen :D gullig är han !

kanske uppdaterar senare :)

bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0