dåligt med uppdatering :S

hände inte så mycket igår :P jag va i skolan och hade det rikitgt tråkigt, trött som fan men kom framåt med skolarbetet iallafall :)
på kvällen ringde Danni och fråga om ja ville ja komma , så ja tog bussen direkt och åkte till Åtvidaberg .
Vi pantade alla hennes cola flaskor , vilket var väldigt många :D haha
sen laga vi mat , gjorde gurk/morot med dip :D de va kvällens godaste mål, MUMS ^^
vi kollade även på tv och snackade :)

vakna upp idag och trodde jag aldrig skulle ta mig upp :P älskade Dannis säng asså , så jävla skön !
nu sitter jag i skolan igen och har projektarbete , går hyffsat bra nu med det faktiskt :)

Längtar så jävla mycket tills i sommar ! ska hitta på massa roligt :)
nu när solen börjat skina, dofter börjar komma fram får jag verkligen vårkänslor !

saknar dig Christian , vill träffa dig snart igen :)


älskar denna bild, så jävla fin :) tagen av mig =)


bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0