ARG , IRRETERAD OCH BESVIKEN !

helt okej helg asså :D
i fredas jobba jag ju som sagt , skönt att komma bort från allt ett tag och tänka på annat :)
efter det drog jag hem till Lina svärdhagen och sen senare mötte jag christian ...

lördagen bestod av mys med det bästa folket , ni är så jävla bra allihopa ! tack elin för en lyckad födelsedagsfest :) bilder kommer upp någon gång framöver :)

påtal om rubriken , den har sina anledningar !
jag blir så jävla trött på killar , deras tänkande , AALLLT ...
ändå så faller man för dom , men nu ger jag fan upp om det är sant som jag fått höra så !
en jävligt bra förklaring vill jag gärna ha tack ...

ja det var vell allt för mig ^^ nu ska jag ta en cigg sen sätta mig och plugga :)

bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0