4 dagar sen jag uppdatera, DÅLIGT :S

men ja ska försöka berätta allt som hänt under dom dagarna :D

långfredag

ligger jag och slappar i soffan samtidigt som jag smsar med christian ..

C- va gör du?
N- ligger i soffan och har inte ett skit att göra ikväll :S
C- vi är i grebo om 5 minuter

5 minuter , fatta att jag sprang :O upp ner upp ner för alla jäkla trappor :P
vart en rikitgt trevlig kväll iallafall, först hem till Carl Magnus sen vidare ifrån han till stan där hade vi race med ett par volvoraggare vilket va rikitgt skoj ;) haha max mat blidde det med.
sen åkte vi och sov i en lägenhet =)

påskafton

blev jag hem skjutsad till grebo
sitter och inte vet hur kvällen ska sluta , aja jag drar till åtvid på förfest hos Tobbe :)
sen vidare till gruvan , hade det rikitgt trevligt :) men dock va ju inte christian där TRODDE JAG
runt klockan 12 står han där :O men glad blev jag :) vi tog oss hem till hannäs och sov där ... gud va jag älskar
landet !

påskdagen

vakna jag upp brevid världens finaste , Christian :) ville bara ligga kvar där hela dagen brevid honom :)
men vi lämnade av johan hos johannes och drog vidare till Grebo ...
jag skulle dusha och byta kläder medans han fick sitta och prata med mor och far ^^ haha
käka lite påskmat med , GÖTT
denna dag var det riktigt fint väder , det gillas mycket :)
vi drog hem till hannäs igen och åker tlll verkstaden och vidare till anders
väl hemma hos anders bestämmer sig pojkarna för att åka å kolla på båten , den där båten tog lång tid att kolla på :O slutade med en road trip till alla möjliga ställen :P 4-5 timmars bilresa :P haha 
köpte pizza och åkte hem :) somnade nästan direkt kändes det som !

Annandagen

vaknar jag upp brevid christian igen :) han skulle jobba och skjutsade hem mig , nu var jag hemma :)
satt och tänkte om det skulle bli en tjejkväll eller inte idag med brudarna ? 
joo klart det blev det , vi käkade tacos och spelade 3 roliga spel :D grymt kul kväll brudar :D tackar !
älskar dig theodore, dig Daniel, och dig elliott :) <3

Idag

slut på påsken , men som ni ser har jag haft en grymt kul påsk :)
har ju självklart käkat massa påskmat och godis med ! haha
idag ska jag plugga massor , åka till banken med mamma kanske , ringa till ingelas och fixa mer körlektioner :D
sen ikväll blir det förhoppningsvis en öl med Lina svärdhagen :) och sen hoppas jag på att träffa christian en sväng med :) 



bild ifrån turkiet förra året :) vill tillbaka !
men såhär glad är jag nu iallafall! puss <3

ja det var vell allt , ska försöka bättra mig med uppdateringar kära läsare !
ha det bra 
bye <3 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

mm, mer uppdatering tycker jag!

jag la till dig i en länk på mig blogg, så folk enkelt kan hitta dig :)

2010-04-07 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0